090623 - Kväller -

Kom hem från jobbet vid halv fyra idag, då satte jag igång och städa databordet och sortera alla papper. Skönt att ha det gjort. Skulle även har satt upp tavlor och dammsugit idag men det orkade jag inte. Är skittrött, så jag la mig på soffan och lyckades somna. men men, får städa resten imorrn då. Då har även vi tvättid så älsk kan få med sig lite rena kläder till Gbg på torsdag. =) Sedan är min lägenhet i topp trim och allt är snyggt och fint. Bara sängskåpet kvar nu, men det är inte färdigmålat. Mamma sa att jag och Jocke skulle måla det och så, men ändå har hon gjort det. Hon är väl underbar. =) Ska snart sätta på ugnen, älsk är på väg hem från jobbet och jag lovade honom baguetter och the när han kom. <3. Så då ska han väl få det. Och bara sängskåpet är färdigt så kommer det komma finfina kort på min lägenhet. =)

- Leker man med elden blir man tillslut bränd -

- Letar man efter orsaker att inte vara med någon så hittar man dom,
ibland måste man sluta tänka och låta hjärtat säga sitt istället. -

Två fina citat jag hörde idag. =)


Är så glad att det är Du & Jag igen älskling. <3

// A

Kommentarer
Petra säger:

Hejsan vännen....Nu har jag öppnat min blogg igen....hehehe....kram

2009-06-24 | 18:45:28
Bloggadress: http://neverinmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback