090730 - Torsdag -

Torsdag idag är det visst. Snart är helgen slut med och då är jag ledig i tre dagar. Men det bra i helgen är att älskling kom nyss hem, men han for på en gång. Han skulle hjälpa någon med ett tak. Men han kommer ju hem snart igen, får sova bredvid honom och det ska bli mysigt. Idag har jag jobbat till två, var till Monika och hämta Solo, sen fick hon hjälpa mig kolla på nå papper jag fått hem som jag fatta nada av. Sedan hämtade jag Milena och vi åkte till Mora, fixade lite, sen hem till mig och kollade simpson och åt mackor. Det var gott. Hon for hem och jag satte mig i soffan igen. Nu har älsk åkt igen som sagt och jag sitter i soffan igen. Men han kommer nog snart. Så när han kommer så ska vi nog kika på morafestivalen lite och sen se en film och mysa. <3



Att gå i dina fotsteg är det jag vill.
När jag faller vill jag falla in i dina armar.
Du är vacker och ger mig mod!
Dina ord glänser i mina ögon.
Att älska dig gör mitt liv mjukt och behagligt.
Du lämnar spår i mitt hjärta.


A. Rosenson <3 J. Åsberg

// A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback