090726 - Söndag -

Söndag idag, vart en rolig och händelserik helg. Började fredagen med att åka till Mora och kika lite, älsk köpte en tröja och en väska till mig. Bäst är han. <3 Han köpte även en tröja och t-shirt till sig själv. snygg blev han i det.
Sedan blev vi festsugna så drog ihop lite folk i 144:an och så. Det vart jag, Jocke, Jimmy, Kans, Busk och chauffören. Började med att hämta Jimmy, for till Mora på förfest hos Busk där även Kans var. Var trevligt. =) Sedan ragga vi runt i Mora lite och däreftr for vi hem till Kans och festa lite. Där fic jag Damp och flög på chauffören och slog honom tills Kans och Busk drog undan mig från honom. Men jag hade varnat honom hela kvällen att han inte skulle tafsa på mig, men han lade aldrig av, så då flög jag på honom. Men som sagt, jag varna honom först. Så för min del får han skylla sig själv och jag ska då aldrig mer ha honom till chaufför igen. Kom hem vid typ tre, la oss och sov.

Vaknade vid tio, gick upp, duschade, packade och fixade. Sedan vid sex for vi till Mora, åkte hem och packade upp, Mikael och Putte kom sen till mig. Då blev det fest igen. Kom mer folk och lite till, roligt var det. Vid tolv satte vi oss i 144:an och for ut på Mora. Kom till donken och de åt lite. Sedan fick vi för oss vid ett att vi skulle till Rättvik, så åkte dit. Var där till typ tre, halv fyra. Sedan åkte vi hem. Efterfest hemma hos mig, Jocke fick se till så alla gick hem, för jag gick och la mig. xD

Vaknade vid tolv idag, men gick inte upp ur sängen före ett. Duschade lite, for till mamma och hämtade min räkning och ett par jeans hon lagat åt mig. Vidare till våmhus och hämtade Solo. Sedan hem och åt mat. Har sedan dess inte gjort mkt. Ska snart göra fyra matlådor åt älsk så han har mat med sig till jobbet. Blir nog en film sen och tidig säng. Är helt slut.

// A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback