090721 - Tisdag -

Tisdag idag då, jobbat som vanligt, men inte på Macken, slutade där i lördags för vantrivdes så. Så nu har jag börjar på lillåhem igen. Skönt att vara tillbaka på mitt gamla jobb. Trivs som fisken i vattnet där och de verkade vara glada att jag började där igen. Roligt det. Och ännu bättre att Monika kan vara hundvakt åt mig när jag jobbar. Fast kan inte hon så får min kära mamma le och säga ja =).

I helgen som var så var jag i alla fall i lällhärdalen på träningsläger, dyngförkyld var jag oxå.Så redan första dagen så sa tränarna åt mig att jag inte får vara så envis och ta i så mkt utan att jag måste ta det lugnt. Men det är ju inget roligt, ville ju träna. På lördagen gick vi upp klockan sju och sprang, när vi nästan sprungit allting så föll jag ihop utav utmattning, så då fick jag en till tillsägelse. haha, första gången jag får tillsägelse för jag tar i för mkt. haha. Tränade ett till pass på förmiddagen sen, där en av föräldrarna som var med skulle hoppa på ett ben och lyckas ramla och få åka till lasarettet och operera hälsenan. Det var helgens grej. Ännu ett pass på eftermiddagen sen, och sen var det lugnt. De flesta gick till yran och kikade men jag orkade inte, följde med att gäng till värdshuset och prata lite bara. Sedan ringde Fia, då var dom på väg tillbaka så då gick jag och mötte dom för jag hade nyckeln. Söndagen bestod av två pass och sen städning och hemåkning. Rolig helg var det i alla fall, längtar redan till nästa år. =)
Men det absolut roligaste var då den 8-åring som var med och tyckte det var jätteroligt att ragga runt i 144:an och sjunga raggarlåten med Eddie Meduza.

Imorrn ska jag sova nästan hela dagen, ska jobba natten mellan onsdag och torsdag, men det ska bli roligt. Fin OB, så blir lite pengar. =)

Nu ska vi se film, Ice Age 3 och sen barnhemmet. =)

A.Rosenson <3 J.Åsberg
Giftermål & Barn?

// A



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback