090717 - Long time ago -

Ja, var ett tag sen nu igen. Har för mkt för mig för att orka uppdatera. Men nu är det dags igen. Var till Idre förra helgen, var roligt. Orkar inte berätta om allt, men kan säga så här, fylla slagsmål och kallt, men samtidigt skitroligt.

Men inte lika roligt när jag kom hem, dyngförkyld med feber och ont i halsen. Så inget jobb denna vecka, har haft semester, hehe. Men kände jag inte orkade jobba ngt när jag var så förkyld. Har väl piggnat på mig lite nu under veckan, men har en eländig hosta som sitter kvar. =/ Men den försvinner nog snart.

Igår kom Sofia till mig, hon ska följa på träningslägret som är i helgen. Så vi kikade på ngn film och spelade supernintendo. Fy fan vad det spelet är roligt fast det är så gammalt. Jag vann =) Men så är man ju bäst oxå. Hehe.

Gick nyss upp, tvättid nu på morgonen, har ju träningskläder som måste tvättas. Sedan ska det packas, ätas frukost, bada och ska även klippa mig idag. Skönt med kort hår igen.

Vi åker kvart i fem idag, så har gott om tid till allting. Skönt det.

Jocke har även nyss åkt, han ska till en stuga med sin mamma och syskon i helgen, så han tog Solo med sig så han får springa löst i helgen. Det är bra det.

Nej, dags för frukost. So long suckers.

// A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback