090701 - Onsdag och ny månad -

Onsdag idag då,
jag börjar jobba först kvart över elva.
Skönt det.
Trodde jag skulle vara duktig och gå upp tidigt idag och ut och springa.
Men nej, har nyss gått upp så känns inte som träningen hinns med just nu.
Men får ut och springa ikväll istället.
Blir nog lika bra det.
Är så jävla skönt att vara igång med träningen igen.
Måste säga att det går bättre när Jocke inte är hemma,
för då har jag ingen att mysa med,
så då blir det att träna istället.
Men nu när jag kommit igång med träningen så ska jag hålla i den,
vare sig han är hemma eller inte.
Så istället för träningen nu på morgonen så ska jag diska lite istället.
Ska snart äta lite frukost också.
Blir mörkt bröd med skinka och en kopp the tror jag.
Det där med oboý är då borta.
Då är The utan socker nyttigare.
Ja, nu är jag igång.
Så himla skönt.
Vägde mig i morse också,
hadå gått upp 5 kg.
Men nu ska dom bort igen.
Inte undra på man känner sig fet.

// A

Kommentarer
Fia säger:

Fan gumman ! du har bytt gäst lösenord !!!!!!

2009-07-03 | 10:33:46
Bloggadress: http://shakemyass.blogg.se/
Fia säger:

ne jag har inte fått det..eller sett det..:/

2009-07-05 | 16:25:05
Bloggadress: http://shakemyass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback