1/1-2009, nytt år, ny början..

Ja, då var det 2009 då, ska bli kul att se vad detta året innebär.

Har inte uppdaterat på ngn dag för internet har krånglat och jag har haft fullt upp, åkte i alla fall hem från Ida i tisdags, Linus kom med tåget från Borlänge. Han skulle till Orsa ngn dag och vila upp sig och frågade om han hade sovplats hos mig. Självklart sa jag :D Så han har vart här över nyår. I alla fall så jobbade jag igår och idag, mkt pengar i Januari, klå det om ni kan :D Men det tråkiga är att jag går in i det nya året sjuk.. Jobbade sjuk igår och idag, går på panodil.. Men men bara bita ihop.

Pratade även med dej ett tag igår, var ett trevligt samtal, fler såna tack :)

Nyss har jag och Linus kikat på en långfilm, blir sängen snart. Bägge är ganska trötta.

Du är en blick, och den är mörk, och den är varm
Å jag vill dansa med din midja i min arm
Du är doften av viol
Du är restskatten från fjol
Du är en helt fantastisk tjej
Du är Beatles å Leila K
Du är glad och elegant
Du är laktosintolerant
Du är strösslet på en glass
Du är det roliga i hasch
Jag kan diska laga mat, va i tid och aldrig sen
Å jag tycker de e jättekul att lyssna på problem

Du är en doft, du är ett ljud, du är en färg
Denna sången är till dig... Carina Berg
Carina jag tror vi två passar bra ihop
Häng me mig hem till Götet å gör slut med Kristian Luuk
Carina du är änden på min fantasi
Du är brödet man vill lägga korven i

Du är hej och skepp å hoj
Du e sodastreamad oboy
Du är allt en man kan få
Du är bättre än Die Hard 2
Du e Jane å jag e Tarzan
Gör slut med han från Hassan
Du är vacker och unik
Min pappa e rik
Jag har tre meter i tak och lakan utav sammet
Du kan ta mitt nummer utav Kristian efter programmet
Carina Berg mitt hjärta slår så hårt för dig
Så gör slut med Kristian Luuk bli ihop med mej

Carina låt oss vandra natten vidare
Dansa nakna tillsammans i en vattenspridare
Carina jag står chanslös jag är evigt din
Jag vann över Kristian ganska lätt i plockepinn
Du kan maila mig och tacka, eller om du tänker om
[email protected]
Jag vet att vi skulla passa bra ihop
Så kom igen Carina, gör slut med Kristian Luuk

Min nya ringsignal :P Så jävla kung han är alltså.

Godnatt!!

// A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback