090131 - Tankarna & Känslorna kmr & Går! -

Vet inte om jag har så mkt att berätta om de senaste dagarna.. Har jobbat, jobbat och åter jobbat... Kom nyss hem från lillåhem, har jobbat sen halv åtta i morse. Lr var ledig i två timmar mitt på dagen.
Blir störd som fan på min telefonjävel oxå, kasta den i väggen nyss. Ena displayen lever sitt egna lilla liv. Så ska väl leta fram den där grejen, vad det nu heter, och lämna in den på måndag. Men fan ta OnOff om de är lika sega som förra gången.
Kom nyss på att jag inte ätit på hela dagen heller, har druckit en kopp the bara. Inte bra, inte bra, men glömmer helt enkelt bort och matlusten har försvunnit igen.
 
Tankarna försvinner inte,
dyker upp nya frågor hela tiden.
Vad kmr hända?
Vad vill du?
Hur länge kmr jag orka denna gången?
Ju mer prat,
ju mer frågor.
Saknaden är så stor och ju mer jag får,
ju mer vill jag ha.
Men stänger in känslorna och tårarna så gott det går.
Visar fin fasad utåt,
är det inte så det ska vara?
Tilliten, finns den där?
Vågar jag lita?
Vågar jag tro igen?
Kmr jag ngnsin få svar på alla frågorna?

Jag har förändrats så mkt på den senaste tiden,
fått upp ögonen för mig själv,
känner mig mkt lugnare i mig själv,
kan nu se och göra saker jag aldrig ens kunnat föreställa mig förut.
Känns både bra och dåligt.

Jag såg en sak jag inte skulle ha sett, en sak som får mig att undra, går det att lita på dig? Talar du sanning? Vågar inte fråga dig om det heller. För då vet jag vad du kmr tro och det är inte så. Inte ngt mera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback