090129 - Dröm Eller Verklighet? -

Har hänt mkt de senaste dagarna,
men inget jag vill dela med er.
Men har just nu ganska mkt tankar om vad
som komma skall och så..
Frågorna mal på och det finns ännu inga svar på dem.
Men jag tror att allt kmr bli på det bästa sättet...

Idag i alla fall så jobbade jag till tio över två,
sedan for jag till mamma, hämtade Solo
och sedan vidare till kommunhuset och
träffade Ullis. Hjälpte henne att fixa lite.

Sedan kom Ampe och hämtade Solo,
hon ringde mig igår och då frågade jag
om hon ville ha Solo i helgen och det ville
hon. Fick en jättefin lampa av henne oxå.
Var riktigt roligt att träffa henne igen och
hon var så glad över att få ha Solo i helgen.

Sedan for jag och Ullis till donken och tog
en hamburgare. Det var Gött. Hem till mig i
Orsa för hon skulle kolla på lite kläder, väskor
och skor jag inte skulle ha kvar så hon fick lite
nytt med sig hem. Skönt att kläderna kommer till
användning.

Nyss har jag vart och hyrt en film som jag ska se på.
Hoppas det går fort till nästa helg då jag är ledig och
får sova igen. Men hatar fortfarande att sova ensam.

- Vad kommer att hände nu? -

// A

Kommentarer
Hillevie Rosenson säger:

Ger du bort kläder till någon annan än mig :O:O. Trodde vi hade första handsval på sånna kläder :'(!!!! :P

2009-02-02 | 17:09:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback