090124 - Utgång -

Idag har jag inte gjort så mkt faktiskt, gav upp sömnen vid åtta, visste att jag inte skulle få ngn mera sömn då. Så lamig i soffan och kollade på lite one tree hill efter morgonpromenaden med Solo. Sedan gick jag ut och gick en längre promenad med honom framemot tolvtiden. Tittade på mera tv, vid typ två ställde jag mig i duschen, blev stående där en timme :D Var riktigt skönt. Sedan ut från duschen, mamma ringde, så ska åka med henne till Mora sen. De skulle till Orsa och lämna fåtöljer till Monika. Så nyss har jag sminkat mig och fixat håret, men har inte bestämt mig om jag ska ha min mössa lr inte idag =) haha. Älskar verkligen den mössan. Så nu sitter jag bara i väntans tider på min mor.
Ska blir riktigt roligt att bara kunna slappna av med vänner ikväll och inte ligga hemma och fundera för mkt.


- Saknaden är stor, vaknade tusen ggt med tårarna rinnandes inatt -


// A

Kommentarer
Anonym säger:

Jaha okej :) Jo, med mig är det bra, med dig? =)

2009-01-25 | 14:08:29
Petra säger:

Är det ett nytaget kort eller????? kramis

2009-01-31 | 00:42:53
Bloggadress: http://neverinmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback