090121 - Assistent igen -

Har vart i noretskolan idag med brottningen, kom hem typ kvart i tre, har nyss duschat, ska äta en smörgås nu och sedan bege mig till jobbet. Jobba till nio ikväll och sen hem och försöka sova.

På vägen hem ringde rektorn från en skola mig och han ville kolla om jag var intresserad av att bli assistent igen, =) Självklart sa jag. Så han skulle kolla lite och höra av sig imorrn. Så nu hoppas vi på det bästa.

Mamma ringde även och kollade om Monika fått tag på mig för jag fick jobb imorrn oxå =)
Då kom vi in att prata om det här med att jag inte kan sova på nätterna, jag blir ju alltid så orolig på kvällarna och drömmer så mkt just nu. Så hon tyckte jag skulle ringa läkaren och se om jag kunde få ngt att sova på, så ska kanske göra det framöver ngn dag.

Drömmarna kommer om och om igen.
De tar aldrig slut och känns så verkliga.
Ibland önskar jag att jag aldrig skulle vakna upp.
För det känns som att det är i drömmarna jag lever just nu.
Det är där allting händer, allting är bra där.
Kan fortfarande bara hoppas på att det kommer bli bra en dag.

Jag vet då vem jag vill ha bredvid mig den dagen mina drömmar besannas.
Och det är dig =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback