090104 - Söndag

Varför drömmer jag om dej för? 4 månader har gått och jag vet inte varför jag fortfarande drömmer om dej? Jag vill inte det ngt mera, men är nog för att jag har så svårt att släppa taget om dig.. Varför? Kan vara för att tryggheten fanns hos dig och du fanns alltid där för mig.. Släpper jag taget om dig helt och hållet så kanske jag inte vet vad jag ska göra.. Jag saknar ngn att vakna upp bredvid, ngn att prata med innan jag somnar, ngn som ligger och håller om en och som man kan prata om allt med.. Frågan är om det är dig jag saknar lr om jag bara saknar ngn? Det visar sig väl till slut.

Det har vart riktigt bra dagar nu, säkert bara för att jag faktiskt haft sällskap varje natt av mina underbara vänner som finns. Men natten som vad sov jag ensam och nu ska jag göra det ett tag. Men behövs nog, är så det kmr att se ut ett tag framöver nu.

Ikväll ska jag i alla fall på bio med syrran, ngn komedi som går i Orsa. Allting flyter lr ngt sådant heter den. Verkar bra på trailern.

Har vart hos Helena och hjälpt henne lördag, söndag. Träffat lilla Ida som kom till världen den 17:e december. Gud vad söt hon är. Har glömt att de var så små. Vi låg i soffan och hon somnade på min mage =) Gud vad jag längtar tills jag får en egen. =) Men det kommer nog tids nog det oxå.

Imorrn ska jag jobba igen, det är då jag mår som bäst, ska nog även in till Mora och handla på Cubus, har presentkort där som jag fick i julklapp. =)

Nej, nu ska jag fortsätta titta på desperate housewifes innan bion. =)

// A

Kommentarer
Erica säger:

Den filmen har jag inte ens hört talas om, men den ska jag se!

Australia var väl bra, jag fattade aldrig vad den handlade om, men den var bra :P

2009-01-04 | 23:02:12
Bloggadress: http://Ericalook.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback