090223 - LEDIG!! -

Ja, kan ni tänka er, efter att ha jobbat i 15 dagar irad så är jag ledig i hela 5 dagar! Fan vad skönt det ska bli alltså. Riktigt skönt. Bara jag slutar ha så ont i fötterna. Delade ju tidningar imorse, och det har snöat hela dagen igår och så, Så var ju snö ute som fan inatt. De hade inte hunnit skotta överallt och jag delade tidningar i gympaskorna, duktig som man är. Så i en och en halv timme dela jag med dyngsura skor och ännu blötare fötter. Jag lovar, det var en bassäng i mina skor. Så kom jag hem och då ställde jag mig i en varm dusch och nu har jag skitont i fötterna!
Lr hem, jag mena till mamma, har sovit här inatt och tagit hand om hundarna eftersom ingen var hemma. Ska hämta min bror nere på Mora sen, han har åkt öppet spår den idioten, nej, han är duktig.
Och mamma och Viktor kommer hem idag oxå, ska hämta dem på tåget tjugo i sex.
Sedan ska jag iväg med brottningen vid sex, vi ska äta lite mat. Ska bli roligt.
Sov till ett idag efter att jag delat tidningar, gick sedan upp och åkte ner på Mora och hämtade ngt till Viktor på apoteket. Sedan hem till mamma igen och tog reda på efter hundarna på gården. Har nyss hängt lite tvätt som jag tvätta undan. Ska även dammsuga så det är fint när mamma kommer hem.
Sedan ikväll blir det inte så mkt, bara vara hemma och ta det lugnt tror jag. Kan vara skönt det med.

I veckan blir det att åka till Borlänge/Falun och shoppa, ska även till Grönklitt och åka lite. Och på fredag blir det hockey. =) Ska bara hitta ngn att shoppa med. Ida skulle med till Grönklitt och jag och Jocke ska på hockeyn på fredag. Så kanske blir en bra ledig vecka,. Bara ta hand om mig själv lite. Behöver det tror jag efter allt jobb. =)

Nej, nu ska jag titta på lite tv innan dammsugningen.

// A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback