090219 - Det är över nu, han är borta -

Jag älskar honom så mkt, han betyder allt.
Men jag vill inte vara med ngt mera om allt ska handla om lögner.
Allt jag vill är att kunna lite på honom.
Fast att man bara ska vara kompisar så ljuger man väl inte.
För det sårar så mkt mera än om man berättar sanningen på en gång.
Jag vet att han är min själsfrände, jag bara vet det.
Men uppenbarligen så funkar det inte.
Så då får det vara, för jag klarar inte av alla lögnerna.
Jag har känt på mig att han ljugit,
igår tog jag reda på det oxå.
Och det kändes för jävligt.
Jag fattar det inte,
visst jag gjorde fel igår.
Men det hade vart bättre om han talat sanning på en gång.
Jag har känt han i snart fyra år,
jag vet när han ljuger och inte.
Men uppenbarligen så klarade han inte av att tala sanning.
Men sex, det funkade bra.
Han sa att han inte ville utnyttja mig,
men jag känner mig fan utnyttjad efter att jag fick reda på att han ljög.
Nu känns allt som en lek för honom.
Som att han ska ha kakan och äta upp den.
Han kommer inte må ngt dåligt över det,
han kommer vinna på det i längden.
För han kan ta vad han vill ha och sen komma till mig när det duger.
Men nu är det slut på de.
Kan jag inte få hela, vill jag inget ha.
Jag klarar inte de.
Jag vill inte ha alla lögnerna ngt mera.
Vrf ska det vara så svårt att tala sanning för?

Kommentarer
Anonym säger:

FIn blogg, kommentra min

2009-02-19 | 17:50:20
Bloggadress: http://miqq.blogg.se/
Erica säger:

Usch :/



sv: Jo, men dom var inte så goda ^^

2009-02-19 | 17:55:58
Bloggadress: http://Ericalook.se
fia säger:

gummam ! va fan har han ljugit om ??

Vill du att jag ska kapa snoppen på honom ?? Jag lovar, jag gör det om dy vill det !

2009-02-19 | 18:49:21
Bloggadress: http://shakemyass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback