090218 - Sjuk -

Var några dagar sen jag uppdatera, så gör en snabb uppdatering innan jag ska sova igen. Söndags, då jobbade jag och sedan blev det bio med Jocke. Vi såg Valkyria. Riktigt bra. Sedan blev det hem och sängen. Vaknade i nåndags morse utav att Monika ringde och väckte mig. Åkte till jobbet och kollade på telefonen hela dagen.
Viktor opererades ju då i käken, men det hade gått bra. De har inte fäst käken för gummisnoddarna gick bara sönder. Men de ska göra det ngn dag. Åkte iväg och tränade lite på kvällen, men orkade inte mkt. Var helt slut, gick med feber och hosta hela tiden. Igår åkte jag oxå till jobbet fast jag var helt slut, fick åka hem en timme tidigare för jag inte mådde ngt bra. Men dum som man är så åker man och tränar fast man mår skit.
Men tänkte jag skulle träna ur mig lite feber och så. Men funkade inget bra utan orkade i  45 min till och från, sen gav jag upp och åkte hem. Fick ännu mera feber och har legat inatt i feber. Ena sekunden har jag svettats och nästa frysit som en gris. Så blev hemma från jobbet idag, men hatar att vara sjuk, får så dåligt samvete av det. Får för mig att folk inte tror på att jag är sjuk och att jag ljuger för att jag inte vill jobba.
Men så skulle jag aldrig göra, men min fantasi som spelar mig spratt hela tiden. Så idag har jag bara sovit. Ska snart sova mer och sen ta mig en dusch så jag kanske bli lite piggare, för imorrn ska jag jobba oavsett hur jag mår. Mamma ringde även igår och Viktor har kanske fått lunginflammation så han får inte komma upp på avdelningen förrän han mår bättre. Men han är stark, han klarar det.
Orkar inte skriva ngt mera. För lite besök i eftermiddag sen, Jocke skulle komma förbi en vända och hålla mig lite sällskap. Jag hatar att vara ensam när jag är sjuk och så. Det är då alla tankarna kommer och det är inget bra.

// A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback