090215 - Dags -

ja, dags att uppdatera lite då. Har inte hänt så mkt, jobbat som vanligt. Börjar om en timme igen. Men sitter med en massa tankar om jobb däremot. Alla vill ha jobb just nu och jag känner tvärom, jag vill ha mindre jobb. För får jag vara kvar i Nusnäs på skolan där så kommer jag upp till ca 75%. Men sen är jag ju på Macken oxå och på Lillåhem och de vill ha mig att jobba helger. Macken vill boka upp mig ett x antal helger. Och jag vet inte vad jag ska säga. Jag vill liksom vara kvar i Nusnäs, för då såg jag min chans att få vara ledig på helgerna, men kna jag göra så? För jag har ett problem, jag kan inte säga nej när de frågar om jag kan jobba. Och sen känns det som att jag inte kommer ha ngt liv kvar om jag bara ska jobba hela tiden. Jag såg liksom min chans att få göra ngt på helgerna, om jag ens får vara kvar i Nusnäs vill säga. Men ändå, jag har såna kluvna tankar just nu. Så jag vet inte vad jag ska göra. Känns som att jag har för mkt jobb och ändå inget jobb just nu..

// A

Kommentarer
fia säger:

hej gumman. Tycker du ska ta och jobba lite helger tills du känner dig tillräckligt stabil, du är inne i en jobbig period nu och då kan det vara skönt att ha fullt upp. men försök åtminstone att ha varannan helg ledig så att du har chansen att vila upp dej. saknar dej !

2009-02-15 | 13:02:08
Bloggadress: http://shakemyass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback