090213 - Hoppet dog till slut -

Jag har gråtit nog med tårar för dig. I över 5 månader har tårarna runnit för dig. Hoppet att det skulle bli vi två igen har allid funnits där, men det hoppet dog igår. OCh fast att jag skulle göra allt för dig, fast att jag skulle offrat vad som helst för dig så känns det meningslöst. Jag älskar dig så mkt, men alla tårar som runnit, alla sömnlösa nätter, det får vara slut nu. Jag har vart deprimerad, jag har mått skit. Trodde jag det verkligen skulle funka? Trodde jag verkligen att du skulle hitta känslorna igen? Ja, jag trodde verkligen det. Jag hoppades på det. Men hoppet dog igår. Nu slutar jag hoppas, nu slutar jag tänka, nu slutar jag känna.



- Inte ens du är värd alla tårar längre -

Kommentarer
fia säger:

men gumman vad är det du säger.. va var det som hände ??

2009-02-13 | 14:14:18
Bloggadress: http://shakemyass.blogg.se/
ullis säger:

du kommer att finna lyckan någon annanstans ! vet att det låter enkelt, men gräv inte ner dig . Ni gav det en chans ! det kommer gå så bra så, jag tror på dig :)

2009-02-13 | 15:40:02
Bloggadress: http://ulricad.blogg.se/
Hillevie Rosenson säger:

Du fixar de här :). En dag finner du din väg :)!! <3

2009-02-13 | 20:23:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback