090205 - Lägenhet? -

Idag har jag gått in på Morastrand och satt upp mig på en etta i Mora. Har tänkt att jag vill bo i Mora där jag har mina vänner, familj och så. Sedan finns allting där, träningen, affärerna och sådant. Och jag kan ju fortsätta jobba i Orsa fast jag bor i Mora liksom. För jag trivs fortfarande inte 100 procent här. Det är inte storleken det är fel på, det är nog de att jag inte bara kan gå till en kompis för de bor i Mora, och resten av Dalarna. Så får väl se vad det blir av de. Ska även kolla lite med privatställen och så. =) Men jag vill fortfarande ha en etta, inget mera. Men då vill jag ha kokvrå så jag får en ordentlig spis. Jaja, det märks vad som blir av det här. Blir ingen flytt förrän Maj/Juni i alla fall. =)

// A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback