090203 - Tisdag -

Igår då så skulle jag och Mikael till Bynn och sladda. Innan det hjälpte Monika mig att starta min bil. Sedan for jag upp och hämtade Mikael, tyvärr hittade vi inget slutsteg som funkade =/. Men men, shit happens. På vägen till Bynn fick Mikael mess av Putte och han ville följa så då for vi till Mora och hämtade honom. Sedan i Bynn så ville Jocke följa oxå, så då plockade vi även upp honom. Var skitroligt att ut och sladda igen. Var så länge sedan. =) Sedan skulle vi försöka sladda ner en varningstriangel och då stannade Jocke bilen för det var Mikaels tur att köra, och då såg de att jag inte hade ngn luft i framdäcket. haha. Skitnervösa blev alla och vi började sakta köra ner på Bynn, vi tog oss dit, pumpade däcket. Skjutsade hem Jocke och sedan för vi andra till Mora. När vi kom till Mora så åkte vi och kollade luften i däcket och det var fullt, så var inte punka i alla fall. Snacka om glad man blev då. Så skjutsade hem Mikael och Putte och sedan för jag hem.. Satte mig vid datorn en stund och sedan lade jag mig och sov.

Klockan började ringa vid sex i morse, kvart över sju tog jag mig upp. Haha,. Fan vad jag hatar att gå upp på morgonen. Men men, jobbar man så gör man. Så jobbade till två och efter det for jag till mamma och lämnade tvätt, hon kunde tvätta den åt mig så jag kom i kapp, snäll som hon är. För alltid när jag har tvättid så får jag jobb och knappast att jag säger ifrån mig jobb för en tvättid liksom. Så då kunde mamma tvätta den åt mig =) Så nu har jag nyss kommit hem och ska snart vidare till nästa jobb. Börjar fyra och slutar åtta. Kort pass, men alltid ngn x-tra krona. =)

Nu ska jag titta på tv så tiden går så jag kan komma hem sen. Ikväll blir det nog lite toast, köpte ost och skinka igår liksom =P

// A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback