091222 - Dan före dan före doppardagen -

Usch vilken dag det har vart. Fullt upp hela dagen, men roligt och fått massa gjort :)

Dagen började med att jag gick upp halv åtta och:

- Betalade räkningarna
- Åkte till Orsa och köpte en bil till mig och älskling. :)

När den var köpt så åkte jag och tankade och sedan till Mora, hem till mamma och hämtade min lillebror och storasyster. Vi skulle handla sista julklapparna. Så det vi gjorde var:

- Handlat julklappar
- Storhandlat mat för några tusen. :S
- Gett min bror pengar för jultidningarna
- Köpt bingolotter till onsdag. :)

Nu har vi nyss kommit hem, för var och hämtade Jocke när han slutade, då for vi och åt mat och sedan till Jennifer, hon skulle klippa till mig lite i håret och lägga i lite mer rött i luggen. :) Hon klippte till Jocke med.

Nu ska jag och älskling fixa julskinkan och frysa in lite matvaror och packa om i kylskåpet och skafferiet, är lite fullt där nu. :)

Imorgon när Älksling jobbar så ska jag:

- Bädda rent i sängen
- Baka muffins och småkakor
- Vika tvätt
- Tvätta
- Slå in julklappar
- Dammsuga
- Allmänt plocka ordning i lägenheten.

-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback