091215 - Mensbarn -

Ja, idag jag vart en riktig mensfi**a. Men det är alla någon gång. :)
Gick i alla fall upp vid sju första gången idag, då kom min bror med de två första hundarna, Ninja och Milo. En stund efter det kommer Conny med Diva, så med Solo så hade jag yra hundar här idag. När de hade kommit så sket en på mattan, tack för de. Jaja, jag gick och lade mig efter jag tagit reda på det, vaknade först vid halv tolv, klädde på mig, åt lite frukost och gick sedan till mamma med fyra hundar. En fin promenad i det fina vintervädret. Kom dit vid halv tre, så tog ca en och en halv timme att gå dit med fyra hundar. Mamma kom hem strax efter de, så satte hon mig i arbete, så hjälpte henne lite. Gick hemåt vid halv sex, var hemma vid halv sju, lagade spagetti och köttfärssås till mig, Jocke och Björne. Åt lite snabbt och var på träningen kvart över sju. Tränade, inte lika hårt som igår, men nästan. Igår tränade jag tills jag fick gå och spy. Hem efter träningen och sitter här nu. Ska nu in i duschen och sen krypa ner under täcket och läsa min bok. :) Älskling är och spelar innebandymatch, hoppas de går bra för dem. :)

-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback