091213 - 3:e advent -



Har färgat håret igen.
Blev skitbra tycker jag.

Har vart en rolig helg, började i fredags med att Joennifer skulle komma hit, vi skulle se på lite film och ha det trevligt på övervåningen medan Jocke och hans kompisar skulle spela poker nere. Hon hinner komma hit och vi äter lite. Sedan ringer hennes telefon och så skulle vi skjutsa några till Rättvik, okej, skjutsa dit dom, det tyckte vi var okej. Så det gjorde vi, hann knappt komma till Mora innan de ringde och skulle ha mer skjuts. Haha, så gick det med vår filmkväll. Jennifer släppte av mig hemma, jag hade sådan huvudvärk, sedan åkte hon tillbaka till Rättvik.
Lördagen så vaknade vi vid tio, vid ett kom Jennifer, hon skulle hjälpa mig med håret, tack till henne, fast först åkte vi ner på Mora, jag skulle handla lackleggings och färg och lite mat. Åkte hem efter det, la i färg i håret, lagade sen tacos till oss och Jocke. Gott var det. Sedan skulle vi skölja ur håret, haha. Slutade med att jag fick skura ett badrum från svart färg, skvätte överallt. Men men, var roligt. Jennifer skulle även sitta barnvakt åt sin syster Nellie vid sex till åtta, så hon åkte och hämtade henne, jesper kom en vända med. La i mer rött i håret, för det hade försvunnit när vi sköljde ur det svarta. Gjorde färdigt det och åkte sen hem med hennes syskon, medan Jennifer lade Nellie så satt jag nere med Jesper och skrattade. Hem till mig sen, satt i soffan och pratade om vilken film vi skulle se. :D Kom aldrig så långt, för jag fick sådan mensvärk så jag kunde inte stå upp. Så jag gick och la mig och Jennifer åkte hem. Haha, så gick det med våra filmkvällar. Men var en trevlig helg i alla fall.
Idag gick jag och älskling upp vid tio, åt frukost och tog det lugnt. Städade lite mitt på dagen och sen kom pappa och farmor och hämtade oss, så åkte vi till min bror Johan som fyller 25 idag. Kom nyss hem därifrån, nu ska vi göra varma mackor och tända tredje adventsljuset och mysa lite. ♥

-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback