091208 - Tisdag -

I söndags blev det julbak då,
Jocke och Björne lyckades bränna pepparkakorna. haha.
Lyckat, men men, de går väl att äta.
Julnougaten jag gjorde belv lika god som vanligt.
Tack mamma som lärt mig baka så gott.
Blev en lugn kväll med lite mys efter helgens bravader.
Men vi satte oss ner och pratade hur saker och ting ska vara.
Tror vi kom fram till bra beslut.

Igår blev det inte så mkt,
var på krematoriet med skolan först på förmiddagen.
Jobb efter det.

Idag har jag tagit det lugnare.
Skönt. Började dagen med en skön dusch,
men hann knappt det innan jag fick sms av Anneli,
hon tyckte vi skulle ut och gå,
sagt och gjort, blev en promenad i skogen på 1½ timme.
Skönt var det.
Kom hem, då hängde och vek jag tvätt.
Gick och handlade lite.

En sak som är skönt är att jag och Anneli har hjälpts åt att
göra färdigt skolarbetena, är en sak till som ska göras bara.
Men sen är kursen klar och första terminen är slut.
Skönt med jullov sen.

Har även tränat nu på kvällen, tittade nyss på DHW,
men tyckte inte om att det var säsongsavslutning. :(
Men har ju något att längta till i alla fall.

Nu ska jag fortsätta att kolla på kläder och skor.
Fjäska in mig lite till Jocke och kanske få något.

-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback