091205 - Irriterad till tusen -

Ja, det är jag. Trodde det skulle bli en rolig kväll med några kompisar. Men då kommer en vid sju, den andra vid åtta tror jag det var. Sen får vi vänta och vänta och vänta. När jag skickade sms och frågade när dom kom, då var dom och åt. Då sa jag att de inte behövde komma, för jag var inget sugen på en rolig kväll längre. Blir så less när dom säger dom ska komma vid sex-sju, men inte dyker upp förrän tio. Sen får jag frågan varför jag är arg, men jag är inte arg, bara besviken för hon stack till andra först och inte kom hit när hon sa. Kände mig lite dissad då, och då blir jag inge rolig längre. Så nu är hon sur också, men det får hon väl vara då. Inte mitt problem. Jag ska bara gå och lägga mig och sova så den här helgen tar slut någon gång. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback