090827 - Torsdag igen -

Ja, nu var en vecka sedan jag skrev sist.

I måndags var jag till skolan för första gången, var bara en massa genomgång, så var där i två timmar, sen fick vi gå hem. Det gillade jag. hehe. Mjukstart. Var hem och gjorde inte så mkt mera än att tog det lugnt tills de ringde från jobbet halv fyra och frågade om jag ville jobba natt. Självklart sa jag. Så åkte och tränade först, sen fhem och duschade innan jag var på jobbet klockan tio. Så jobbade den natten till halv sex, for hem och sov till elva typ. Blev inget längre för ville inte vända på dygnet. For till mamma med Solo och Diva och sedan hämtade jag Ullis och så for vi ner på stan. Var en trevlig shoppingdag med lunch på chinahouse. =)




Köpte jeansleggings och en skjorta, jättemysiga.



Köpte även en klänning och tights. =) Blir en snygg festoutfit.



Dessa skor och ett par till fick jag av älskling. =)
Han beställde hem dom till mig.

Sedan blev det hem och la mig vid nio för var så trött så det var inte klokt. Sov till typ åtta på onsdagen sedan. Var skönt. Gick upp och fixade en massa, för även till Orsa och fick ett papper påskrivet så jag slipper första APU-perioden. Skönt det, fattade liksom inte varför jag skulle göra APU på äldreboende gratis i fyra veckor när jag jobbat inom det i över två år. Men slapp den som tur var. Hem och väntade på älskling. När han kom lagade vi kyckling, ris och currysås. Gott var det. Sedan blev det nya Beck på bio. Hem och sen sängen.

Idag gick vi  upp sex, älskling tog bilen till jobbet och jag duschade och fixade lite innan det var dags att gå till skolan. Roligt att det börjat nu, men skönt att det bara är en dag som tur är. =) Fick sluta ett därifrån så gick ner på Mora och handlade lite till skolan och sedan hem, sen iväg och handlade mat. Så ska göra den nu.

Igår bokade älskling bussbiljetter till oss, för imorrn ska vi till Stockholm en heldag och shoppa. Det ska bli roligt att bara åka iväg med honom och ta det lugnt och göra ngt roligt. =)

Nu kommer dom efterlängtade korten på min lägenhet, lr ja, några i alla fall. Dom delar jag är mest nöjd med och tycker om. =)



Så skönt att ligga i den där soffan och mysa och se på tv med alla kuddarna. =)



Mitt fina sängskåp som mamma gjort åt mig. =)
Är jättenöjd med det,
så skönt att få bort sängen under dagarna.




Matsalsbordet och fönstret.
Riktigt mysigt krypin att sitta i på morgonen med en kopp the och en smörgås.


// A

Kommentarer
Erika S säger:

Vad snyggt sängskåpet vart:)

2009-08-29 | 15:17:36
linda säger:

Hej!

Sökte påsängskåp å hittade ditt! Fint och ser inte så dyrt ut.Hur funkar det och hur byggdes det???Tänkte göra ett likadant.:-)
hälsningar

Linda

Svar: Hej.
Vi byggde det själva, köpte brädor som passa över en 120cm säng. Lade en ovanför och en på sidan längst ut. Satte även en som är ca 1 dm bakom som stöd till brädan som går över sängen. Där vi skruvat fast den i väggen så sitter det en liten bräda också. Väldigt lätt att göra. Vart vi köpte ben till sängen som går att böja vet jag faktiskt inte. Har du en mejladress så kan jag ta bättre kort på hur vi byggt den så kan jag mejla dom bilderna. Vet inte om du fatta något av vad jag skrev :P.
Rosenson

2012-10-27 | 01:20:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback