090820 - Torsdag -

Hmm, vet inte om jag orkar skriva så mkt om veckan, förutom att träningen dragit igång så nu är jag i full fart igen, så himla skönt alltså.
En annan träkig sak är att vi fick inte lägenheten =( Men då var den väl inte menad för oss då. Men hoppas vi ser en lika fin snart. Vill så gärna flytta med min älskling nu <3
Idag så ska jag snart sätta igån goch städa, är lite kläder överallt som ska i tvätten alternativt in i garderoben. Men det går fort.
Har tagit tvättid så ska tvätta från fem idag, men min träning börjar sju, så då får Jocke fortsätta tvätta, men det är han så duktig på. Ska även diska lite idag, är knappt nå disk, men bra att få bort den.
Efter det blir det frukost och ner på Mora en vända tror jag. =)

// A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback