090816 - Söndag -

Har vart en rolig helg, i fredags kom det folk hit så vi såg film och snacka skit. jag gick och lade mig mitt i filmen, för skulle upp och jobba sen. Men somna inte förrän ett i alla fall. Men men, shit happens. Upp sex igår morse, för till jobbet och jobbade till halv två. Sedan hem och byta om för att sedan åka till älvdalen. Var och hälsade på Jockes mormor och träffade Mysan, hon såg så söt ut i sitt gips. Men hon var lika glad för det. Sprang runt och hoppade och vifta på svansen. hehe. Sedan var vi och åt tacos hos hans pappa. Efter det var vi och fiskade med Jimmy, Ida och Örjan. De fick tre småfiskar, sen grillade de korv och åt lite. Sedan for vi hem, för det började ösa ner regn. Men var en rolig eftermiddag/kväll. Sedan for vi hem. Jimmy och Ida kom och hämtade lite filmer de ville ha. Björn kom också. Jag var dyngtrött så la mig när Jimmy och Ida åkte. Jocke och Björn gick och hämtade Björns dator så satt de uppe och spelade. Halv fyra imorse vaknade jag. Då hade de precis spelat färdigt.
Vaknade vid nio idag, la mig i soffan. Var en seg morgon, men har hunnit med att duscha och plockat iordning lite. Ska snart laga matlådor åt Jocke. Eller han ska hjälpa till med. Sedan blir det nog en lugn dag. Men skönt med sådana dagar med.

Kommer bli en seg vecka. Jobbar bara på tisdag än så länge. Lr ja, helgen med. Men det är långt kvar till dess. Men kan säkert dyka upp mer jobb. Hoppas på det i alla fall. Snart börjar skolan med. roligt det ska bli.
Och imorrn börjar träningen igen. Det ska bli skönt med lite rutiner igen.

Ti odio e la speranza è l'inferno in putrefazione.
Lei non potrà mai ottenere una buona vita che ho.
Hai provato su di esso,
ma non ha ottenuto alla sua sinistra.
Quindi, succhiare su di voi!


// A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback