090814 - Fin lägenhet -

Idag gick vi upp vid tio, skönt med sovmorgon och vakna upp med min älskling. Visserligen låg han inte bredbid mig, för han passa som vanligt på att spela dataspel när jag sov. hehe. Men han är söt.
Vi åt frukost, duschade och fixade lite.
Sedan ringde vi om lägenheten, så vi åkte dit och kikade vid tre. Jättefin var den. Ett perfekt ställe att faktiskt bo på i något år, utan att flytta till höger och vänster två gånger om året.
Plus att om vi får den här lägenheten, så får vi dit alla våra saker, en del av mina är hos pappa, och sen har jag och älsk saker i hans mammas hus, det är saker utlånade. Jag saknar mina saker. =( Jag vet, jag är en prylmänniska, men det kommer jag alltid vara. =)
Vi har ätit sen vi kom hem, och bara tagit det lugnt.
Får besök ikväll tror jag. Kan bli roligt. Nej, dags att ta plats i soffan och se unga mödrar.

Gud vad jag vill ha en bebis.

// A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback