090813 - Torsdag -

Igår var jag duktig, städade hela lägenheten, så nu är den så fin så. =) Man blir mycket gladare med en fin lägenhet har jag märkt.

Idag så började jag jobba tio, skulle ha jobbat till halv sju, men fick gå hem fem, för då hade alla barnen gått hem. Bra tyckte jag. Mötte Jocke på ICA så handlade vi mat. Blev potatisgratäng, kött och bea. Gott var det. Jordgubbar till efterrätt.

Jocke åkte för en stund sen, han skulle skjutsa min bror till Orsa och tillbaka. Så nu väntar jag bara på att han ska komma hem så vi kan se en film och bara mysa.

Ska även lägga en intresseanmälan på lägenheten, känns som det inte är värt att kanske missa en jättefin lägenhet. Den har ju verkligen allt vi vill ha, tvättstuga, gård, tre rum. Bra planlösning verkar det vara med. Men vem vet, vi kanske inte ens får komma och kolla på den, men då var den inte menad för oss. Det märks.

Hoppas även min telefon kommer snart, har förlängt mitt abonnemang på Telia, så fick en telefon. En sony ericsson c905 valde jag, verkade vara den som passa mig bäst. Så hoppas den kommer snart, för min telefon åkte i väggen idag, för knapparna är så sega när man ska smsa.

Nej, nu ska jag fortsätta kolla på Vänner.

// A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback