090812 - Onsdag -

Igår åkte jag hem från Sälen med Viktor på morgonen. Släppte av honom hemma hos mamma och sen for jag hem. Min tränare Stig kom till mig sen, för vi skulle skicka in LOK-stödet. Men då hade han inte fått ngt aktiveringsmejl än, så då fick han fara igen.
Då passade jag på att åka och handla hundmat till Solo, tanka bilen och hämtade Ida i Orsa. Vidare hem till mig, kikade på one tree hill och åt makaroner med korv. Gott.
Hon åkte hem på eftermiddagen och jag satte igång att tvätta. Vid sex, precis när jag bytt tvättmaskin så kom Mikael och Erica till mig, så åkte vi till hemus skidstadio och de två fick köra lite bil i skogen. Vi slutade i Östnor när vi var färdiga, men det var roligt att se Erica köra bilen. Men hon var duktig. haha.
Kom hem vid sju, var bara att byta tvättmaskin och la mig sen i soffan. Vid halv elva gick jag ner och hämtade sista tvätten och gick ut med Solo.
Sedan blev det sängen.

Skulle gå upp sex idag, för tänkte duscha innan jag for till jobbet, men det drömde ju jag om, gick upp vid kvart i sju. Men men, får duscha ikväll istället.
Kvart över sju skjutsade jag Solo till mamma och sen vidare till Nusnäs, kommer till Noret där jag får bensinstopp, tur man har en dunk i alla fall. xD
Kom i alla fall till Nusnäs och satte igång och jobbade.
Nu sitter jag här en stund, men dom leker ju så fint just nu, så får ju passa på.

Idag slutar jag två, då ska jag hem och storstäda, vika tvätt, diska, dammsuga, skaka mattor, styäda badrummet, tömma sopor, byta sängkläder.
Inte för att det är så skitigt hemma hos mig, men det känns mycket bättre om man städar allt samtidigt än en sak i taget. Tycker om att ha det rent och fint.

Ångrar att jag var ute på MoraStrand och kikade på lägenheter. Såg en trea som vi blev sugna på, men den är ledig redan 1:a september, och vet inte om vi vill flytta så tidigt.. Det är liksom två veckor kvar till dess..
Ja, jag får väl se vad Jocke säger sen.


Nej, nu ska jag jobba lite till innan det är dags för storstädning. Just de, kanske ska gå och simma en km sen när jag städat färdigt om jag hinner.

Mamma, om du läser det här, får Solo vara hos dig tills Jocke kommer hem imorrn? (Han kommer hem innan jag slutar jobba imorrn) =)

// A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback