090420 - Måndag, ny vecka -

Ja, ny vecka nu, ganska trevligt, men ändå inte, nära tills jag far till Gbg med brottningen. Men oxå en ny arbetsvecka, men har ju jobbat sen torsdag så det spelar ingen roll. fredagen bestod i jobb, en tur på Mora med Jocke och sen filmkväll med Jocke. Vakna på lördag, for på mer jobb och sen satt jag hemma och kika lite tv på kvällen och så. Sen söndag, jobba igen. Jobbade till halv sex, sen hem till mig, hämta lite saker, till mamma med bilen. Tog Solo och sen gick jag ut till vägen med Solo där Ampe hämtade mig. For till Bynn, hoppade av vid bion där Jocke var. Såg Kenny Begins lr vad den hette med honom och Nordin. Haha, jag vad den enda som skrek på hela bion och då var det en barnfilm xD.. haha. Efter bion for vi till Jocke och sov.

Och sen idag, Jocke väckte mig kvart över fem. Tjugo i sex for vi till Mora, släppte av Jocke på hans jobb och sen for jag hem och satte mig framför teven tills jag skulle åka och jobba. Jobbade till två. For till ICA och handlade lite och sen hem. Har nyss gjort iordning matlådor åt Jocke och fixat lite. Allt medan jag pratar med Petra i telefon.

Ska snart dammsuga lite innan jag ska hämta Jocke på hans jobb och sen hem och laga lite mat innan jag ska träna.

- Så glad för jag får sällskap av dig hela veckan -

// A

Kommentarer
ullis säger:

hihi du nämnde jocke 8 gånger av 13-15 rader ;) haha.. Gulligt ;)

2009-04-20 | 15:59:25
Bloggadress: http://ulricad.blogg.se/
fia säger:

så glad för din(eran) skull att ni fått sån fin kontakt

2009-04-20 | 21:38:03
Bloggadress: http://shakemyass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback