090416 - Torsdag -

Vaknade vid sju av världens mensvärk =/.. Gick upp då och la mig på soffan och kika på one tree hill, men somnade och vaknade utav telefonen vid halv elva. Så har nyss klätt på mig. De ringde från lillåhem nyss och jag ska jobba ikväll och imorrn bitti. Skönt att få in lite mer pengar. Det som var synd var att Jocke skulle komma idag, och han har ingen telefon så jag kmr inte få tag på honom. Jag ska skriva en lapp på dörren när jag går och skriva att nyckeln och Solo finns hos mamma om han vill hämta dem och vänta tills jag slutar. Eller så får han åka hem så träffas vi ngn annan dag. Märks vad han vill göra. Nu ska jag vika lite tvätt och diska. Även se om jag får tag på Ullis, vi skulle träffas en vända idag, tror vi fortfarande hinner det =) Om inte hon ska sova hela dagen. hehe.

// A

Kommentarer
ullis säger:

JAG ÄR ALLTID VAKEN ! :D

2009-04-16 | 14:52:57
Bloggadress: http://ulricad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback