090415 - Onsdag -

Vaknade av väckarklockan kvart i åtta i morse, var skönt att gå upp i tid, får mest gjort då. RIngde i alla fall vårdcentralen om min allergi. Så de skickade receptet till apoteket så är det bara för mig att hämta ut det sen. Sedan klädde jag på mig träningskläderna och tog Solo med mig ut och sprang en kort vända, men med snabbt tempo så jag pressa mig själv lite. När jag kom in så satt Ida vid datorn. Men jag tog bort henne därifrån så åt vi frukost. För mig blev det en kopp the, en smörgås och lite fil och flingor. Har även tvättat fram till tolv. Skönt att det inte hinner bli så mkt tvätt mellan tvättiderna. Sedan tog jag en dusch och efter det gjorde jag en ansiktsmask. Var riktigt skönt att bara ta hand om mig själv en stund. Ida gick för ett tag sen, hon skulle på Spa med sin kille. Hoppas dom får det mysigt. Jag har även haft på mig brun utan sol, blev lite fläckvis. haha. Men ahde på mer i morse, så nu ser det bättre ut. xD Ska snart ta min cykel och Solo och gå till mamma, har inget luft i däcket, så ska pumpa däcket där och se om det är punka lr om det bara är dåligt med luft.
När jag kommer hem sen så ska jag sortera alla mina papper jag har och sen vet jag inte riktigt vad det blir. Ngt förslag?



Solo bara måste vara med överallt. =) haha

// A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback