090407 - Tisdag -

Ja, nu är jag tillbaka på bloggen igen efter ännu ett uppehåll, vet inte vad det är med mig, men är trött hela tiden och då orkar jag inte blogga. Men nu känner jag mig piggare och känner för att blogga lite. =)

I helgen var det wasacupen då, var riktigt roligt att vara uppe på mattan igen =). Det slutade med att jag vann Wasacupen, har inte tävlat på två år, så är väldigt nöjd =). Jag vann över hon som kom tvåa på juniorSM förra året. Och coachen tyckte jag var bästa brottaren på hela tävlingen. Och utav ca 600 matcher så trodde dom att jag var den enda som inte gav efter och gav ngn av mina motståndare en enda poäng. Jag vann bägge matcherna på fall i andra perioden och som sagt, jag gav dom ingen chans att ta poäng på mig. Och sen så tyckte min tränare att jag aldrig brottats så bra som jag gjort idag, jag styrde bägge matcherna och gjorde saker som jag ville och inget förhastat.

Jag har ju sagt att jag inte ska tävla ngt mera efter wasacupen, men efter helgen blev jag sugen på det igen. Hehe, så får se i höst vad som händer och sker.

Har mkt på gång denna vecka oxå, idag efter jobbet ska jag till Bynn och hämta Solo, sen hem och kanske träna. ska på bio imorrn och se fast & furious. Sen på torsdag åker jag och Jocke till Enviken och hälsar på Petra och Urban, blir nog kvar där tills på lördag morgon då vi åker vidare till Falun och träffar Örjan och Johanna. Vi skulle nog på kupolen och sen festa, kmr inte riktigt ihåg vad Jocke mumla om xD. Haha.

Vet inte riktigt säkert hur kul det kmr bli på lördag om vi ska festa i Falun/Borlänge, på grund av en person. Vet inte riktigt om jag kmr kunna slappna av ordentligt lr så. Men det märks då.

Inatt drömde jag om min katt Tiger, att jag hämtade hem henne. Är ganska besviken fortfarande på att hon gav borts utan min tillåtelse med tanke på att det var min katt. Kändes så bra i drömmen att hon bodde hos mig igen och lekte med Tussa och Solo. Men men, jag får väl alltid känna saknaden efter henne. =(

Nej, nu ska jag fixa lite till och sen åka till jobbet.




Jag idag då, hittade min rosa tröja längst in i garderoben,
den är lite för stor, men det gör inget för den är så fin.



// A



Kommentarer
fia säger:

Fan grattis till vinsten :D

ja jag går i skolan nästa vecka, men jag har inte många lektioner. nån kanske du skulle kunna följa med på om du skulle vilja. skulle va så jävla kul om du kom :D

Vi kan ju inte bara ha höstbilder från lekplatsen ;P

2009-04-08 | 16:00:40
Bloggadress: http://shakemyass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback