Tisdag

Har vart ganska mkt nu i helgen. Började packa i fredags och sen i lördags så satte vi plant och börja flytta, var färdiga vid tio på kvällen med allting. Sen på söndagen så satte vi mera plant. och sen for jag hem och började med uppackningen, sen började jag jobba halv fyra igen. Igår packade jag upp mera och jobbade. Nu sitter jag här vid datorn. Håller på att sortera kläderna, en del ska ner i förrådet, om jag hade haft ett vill säga.. Det har ngn tagit, så vaktmästaren skulle fixa det åt mig. Så nu ligger allt som ska i förrådet i mammas bil :P. Börjar jobba halv fem idag och har ganska mkt som ska fixas innan det.. så får väl se vart detta slutar.. Imorrn ska Jocke komma och hjälpa mig sätta upp en hylla och sen ska det sorteras lite hemma hos Jocke och jag ska ta med mina sista saker. Ska lägga upp lite bilder frn planten och min lägenhet sen.

// A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback