Söndag

Bakisdag AB.. Var och bowla och på Wasa igår. Riktigt roligt :). Prata med dej oxå :P. Ännu roligare. Var hemma vid två hos Ullis och Robert..

Vakna vid nio, så då satte jag och Ullis på en film och kollade, sen vid elva så gick vi och käka lite. Tillbaka till Ullis, satte på ännu en film som jag somnade till. Sov riktigt skönt på deras soffa. Vid fyratiden så åkte vi till ICA och handlade tacos, sen till Färnäs och lagade mat. Och sedan så ansåg jag att jag kunde köra bil så då for jag hem. Var hemma vid halv sex och efter det lade jag mig i soffan.

Hoppade in i duschen så jag kände mig lite piggare. Städade ordning lite i lägenheten och nu sitter jag här. Ska dra täcket över huvudet nu snart och sova.

Mia från jobbet ringde idag oxå för en som blivit sjuk så jag börjar jobba sju imorrn. Bra att jag får en dag till den här månaden.

-Längtar-

// A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback