Onsdag

Då har man fixat sig en blogg då :)
Duktiga jag. Nu ska jag bara fixa till sidan så den liknar min. Får väl se hur lång tid det tar, fick ju hem en ny dator igår så ska väl hämta det som är kvar av den andra, dvs hårddisken hos min bror på måndag, då hade han tid och hjälpa mig lägga in den i nya dator lr föra över lr vad det nu är man gör :P

Idag har jag i alla fall vaknat med en sån jädra huvudvärk, har mått illa hela dagen, såå kul. Men så blire om jag är ledig, är ju van att jobba tolv-tretton dagar i rad och sedan vara ledig en dag. Har ju jobbar så hela sommaren, men nu är den slut så nu är jag glad om jag får jobba en dag i veckan. Ååh, det är ju så jädra tråkigt att gå hemma.

I helgen var jag i alla fall chaffis åt min fars komöpis till Gävle, pappa åkte från Sthlm och vi tog galaxin till Gävle, där möttes vi upp och så körde jag hela kvällen, lr ja, inte hela, var ju på Hillbillys oxå. Var riktigt trevligt :) Men var hemma sju på söndag morgon så var ganska trött.

Vakna vid halv tolv på söndagen sen och gjorde absolut ingenting på heela dagen.

Måndag, jag fyllde 20, trodde jag skulle gå på systemet, men nej, var så mkt att göra så blev inget med det.

Men på tisdag, dvs igår så var jag ialla fall in och handlade på systemet, storhandla inför helgen då det blir fest :) Sedan handla jag lite kläder oxå, varav ett par jättesköna mjukisbyxor, jag vet, jag köper inget annat än mjukiskläder men det är ju såå skönt.. hehe.

Nu ska jag snart ner på byn och handla ngt att äta så kanske huvudvärken försvinner, och hämta kläder jag beställt :P hoppas bara jag kan ha de. Vill ju ha ngt snyggt på mig på lördag.

// A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback