Onsdag

Skulle sova i morse eftersom jag hämta min nya säng igår, men nej, det fick jag ju inte för telefonjäveln började ringa som fan.. Så det var bara att gå upp.. Så har suttit vid datorn hela förmiddagen, nu ska jag snart åka till Bynn och fixa lite mera med min saker, sen ska Jocke och kanske Emelie följa med mig hem och hjälpa mig sätta upp lite hyllor och tavlor, sen är min lägenheten i stort sett färdig.

ThumbnailThumbnail

Bilder från planten. Så jävla trött jag var alltså. Först flytt, sen plant, sen flytt, sen plant, sen flytt, sen jobb. Sen har jag hållt på med jobb och försökt få ngn ordning i lägenheten. men nu börjar det ordna sig lite :)

 Kan du inte ringa nu då? Så jag får veta vad som är fel ?

// A

Kommentarer
fia ;) säger:

Fan flicka !, jag måste ju komma och se hur du bor !

love you baben min !!!

2008-09-23 | 07:43:22
Bloggadress: http://shakemyass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback