Måndag

Har nyss packat mina saker, ska åka till mamma några dagar och sova där medan jag funderar ut lite med jobb och boende och så. Ska även in till arbetsförmdlingen och skriva in mig där och se lite. Ska försöka hitta lite jobb i Norge tänkte jag så jag kan få ut lite pengar :P.

Ska bli skönt att bo hos mamma ett tag för då kan jag träna lite brottning, jag sa ju att jag hade slutat med det, men längtar som fan efter att få brottas lite och så. Känns som det behövs lite träning nu. Ska även ut och springa. Måste bara komma igång med träningen.

Hmm.. Har inte en aning om vad som kmr att hända med mej just nu med jobb, skola och boende.. Hade ju velat läsa till undersköterska, men tror inte det blir av, måste hitta lite jobb först så jag har råd att leva.. Hmm, fan oxå, tänk om jag kunde få ett fast jobb.. Helst 75-100 procent så man får in lite pengar, men en sak är så klart, jag ska inte bosätta mig hemma hos mamma igen, det klarar jag inte av..

Jaja, nu ska jag sätta mig framför teven innan bussen till Mora går. Jobbar på fredag igen så ska väl hit till Bynn igen på torsdag, imorrn ska vi även köra ut planten så ska vi sätta den på lördag och söndag så vi får in lite x-tra penningar.. Bra det. Så jag kan fa till Sandviken lönehelgen :)

//A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback