Tatuering



Detta är nog min nya tatuering, ville ju ha den på skinkan,
men tror inte det blir så bra där då, så nu vet jag inte riktigt
vart jag ska ha den.. Några förslag? Tkr ni om den då?
Kommentera nu..

Och lilla Mikael, min blogg är bättre än din :).
Lr den blir det bara du fixat den åt mig :P
Och fortsätt vara snäll mot tanterna. haha.

Mannen kom hem från arbetet och gick fram till
sin fru som stod i badrummet med bar överkropp
och beundrade sina bröst.

- Vad sysslar du med då? frågade han
- Vet du, jag var hos läkaren idag och
   han sa att jag hade bröst som en 25-åring!
-Jaså minsann. Hade han inga kommentarer
   om det 50-åriga arslet du dras med?
-Nej, vi talade överhuvudtaget inte om dej.



En liten pojke
och hans pappa är på apoteket och går förbi
stället med kondomer. Pojken frågar pappan vem
som behöver just ett 3-pack.

-Det är för högstadieeleverna: en för fredagskvällen,
  en för lördagen och en för söndagen.
-Men vem behöver det här 6-packet då?
-Det är för gymnasieeleverna: två för fredagen, två
 för lördagen och två för söndagen!

Pojken tittar vidare istället och hans ögon spärras upp
när han får se 12-packet.

-Men vem ska då ha 12 kondomer?
-Det där paketet är för gifta män: en för januari, en för
 februari, en för mars...




Kommentarer
Petra säger:

Skit snygg gör den på skuldran eller armen....det blir skit snyggt eller kanske i nacken....kramisar din sanna vän

2008-10-23 | 16:14:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback