Söndag.

Har legat magsjuk hela helgen till och från.. Skittråkigt eftersom jag faktiskt hade mkt jobb.. Men är ganska pigg nu och tur är väl det eftersom jag far till Sandviken imorrn och träffar min Fia :D. Längtar. Men har försökt ringa henne men hon svarar inte, läste hennes blogg, så hon lär nog inte svara förrän imorrn utav vad jag fatta av den i alla fall..

Kan inte få ur saker ur mitt huvud... Vrf ska det vara¨så svårt att bygga upp ett nytt liv utan dej.. Att börja om från början.. Just nu känns det ganska bra och hoppas det kmr fortsätta kännas så hära.. ska försöka skriva CV i veckan oxå så jag kan söka jobb långt härifrån, börja om från början ngn annanstans, typ i Norge lr ngt.. Fast då vill jag bara jobba typ måndag-torsdag så jag kan vara i Sverige oxå.. Hade ju vart skönt..

Längtar i alla fall efter min Fia. Ska bli kul imorrn :D

// A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback