Söndag

Läste mina kommentarer och insåg en sak..Heter det inte Alla känner apan, apan känner ingen? Men den som skrev, skrev, apan känner alla, apan känner ingen.. Men visst, lite dubbelmoral där.. Men men. Vi fatta i alla fall vad du mena. :)

Kom nyss hem från Petra i alla fall. Åkte ju dit direkt efter jobbet, satt där och drack och snacka skit och sen vidare och kika på ngt ställe. Var dött så vi for tillbaka till dem och sov istället :P Jag ska ju trots allt jobba idag och Petra skulle iväg med barnen. I alla fall har jag kommit fram till att jag inte ska dricka alkohol på ett tag, drack inte mkt igår, men kände vilken ånger och att jag började må illa. Säkert för allt som hänt så ska lägga ner det ett tag..

I alla fall börjar jag jobba om en timme och fyrtiofem min. Men jobbar bara till klockan nio ikväll så är ett kort pass, men sen börjar jag jobba sju imorrn bitti oxå. och jag som är såå morgontrött.. Menmen. blir pengar.

Vill kramas med dej..

// A

Kommentarer
Petra säger:

Men roligt hade vi ju när vi var hemma hos oss....å sen fick du ju träffa världens snygging....synd bara att han är så blyg hehe...men det får vi ändra på eller hur? Synd bara att vi glömde använda kameran för det blev ju lite mysigt där ett tag ;-) Hoppas du kommer på tisdag för då ska jag se till att han kommer hit igen hehe..../din sanna vän

2008-10-26 | 15:59:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback