Snö!!

Vad roligt det är att de snöar :D. Hoppas bara den stannar kvar oxå :D.

Just nu sitter jag på jobbet, slutar halv fem, sen ska jag och handla lite och sen hem. Tur jag tog täckbyxorna på mig till jobbet idag, måste ha kännt ngt på mej :D. haha.

I alla fall så känns det så bra just nu, har kontakt med dej oxå, som jag kan prata med och vi är glada mot varandra. Känns så himla skönt.

Nervös för en sak som bara den. Vet inte vad jag hoppas och tror om den saken, men det är som det är i alla fall och blir som det blir.

Var även till Petra en vända igår efter jobbet och sen upp till farmor och Pelle och hälsade på.

Idag vet jag inte vad jag ska göra, skippar träningen i alla fall, har så ont i magen för en sak så kan inte tänka.

Älskar dej fortfarande och hoppet försvinner aldrig, bara så du vet.

// A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback