Onsdag

Dagen suger som vanligt. Men men, är väl så mitt liv ska se ut just nu. För att ta sig upp ur skiten måste man ner i den först.

Idag har jag vart hos naprapaten och fixat till ryggen igen, men den såg bra ut tyckte han. Hade bara åkt tillbaka lite som den var förut. :) hoppas den håller nu då.

Ska snart laga mat till min bror så han får i sig ngt. Han fick ju gips igår, kanske var båtbenet, de ska röntga det igen om två veckor. Hoppas det inte var det i alla fall. Då kanske han får men för livet. Han hade i alla fall fått blått gips, jag frågade honom om han visste vem mer som hade så. Och det visste han :P Hans stora idol som hade likadant i våras.


// A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback