Ledig

Idag är jag ledig, var i alla fall uppe vid halv sju imorse. Var till en naprapat och fixa till ryggen. Så ska tillbaka dit om tre veckor $så lär väl strecha så han ser att jag gör läxan :P.

Sedan åkte jag och hämta min lilla Solo som vart hos mamma. Åkte och handla sen hem till soffan. Har legat på soffan sen dess och har bara planer på att ligga i soffan och inte göra ngt annat idag. Inte svara i telefonen om det inte är jobb. Fast det har det redan ringt om imorrn så ska jobba imorrn kväll igen.

Har fan inte ngt att skriva heller.

// A

Kommentarer
fia ;) säger:

ring mig imorgon så kan vi prata om det ;)

puss

2008-10-01 | 20:12:04
Bloggadress: http://shakemyass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback