Klockan går..

Ja, nyss var klockan elva och nu är den kvart över tre.. Men men, klockan ska väl gå framåt antar jag.. Önskar den bara kunde stanna upp så man slapp komma hem till det vanliga livet igen..

Snart ska vi i alla fall gå och käka ngt och sen vidare till några av Dannes kompisar.. Jag ska köra :P. Så märks väl om vi kommer fram.. Hehe, är ju inte van att köra bil i större städer.. Lr vad säger du Fia :P Vi vet ju hur jag körde i Sandviken.. Haha, får fortfarande ont i magen när jag tänker på det, hur illa det faktiskt hade kunnat gått.. hehe. Men men, vi lever i alla fall :D.

Inget mera jobb har jag fått än heller, så på måndag ska jag dit och tigga åt mig lite :),. Vill ju jobba.. Är så tråkigt att bara gå hemma. Men hoppas i alla fall att jag får börja plugga i vår till undersköterska. Hade vart najs.. Vill fortfarande pierca läppen och tatuera mig igen. Men måste hitta rätta fjärilen först. Sen vill jag ha ngt bak i nacken oxå, men vet inte riktigt vad.. ska nog stå ngt.

Nej nu ska vi fara.

//A

Kommentarer
fia ;) säger:

ja du annelie, och då kan jag ju passa på att pika med att sandviken inte räknas in i någon som helst kategori "större städer" ;P

2008-10-19 | 07:48:43
Bloggadress: http://shakemyass.blogg.se/
Micke säger:

Ojoj ;D

Ni överlevde resan i storstaden? :D

Gör lite smygreklam för mig blogg i nästa inlägg du (A) Hihi^^

2008-10-20 | 22:51:57
Bloggadress: http://www.tafsa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback