Jag Älskar Dig!

Allt jag vill är att vara med dej. Solen lyser varje dag jag får vara med dej.
Hatar att vara ifrån dig. Försöker bara få dagarna att gå. Saknar dej så mkt
att det inte går att förklara med ord. Du är i mina tankar dag och natt och det
går inte en sekund utan att jag gråter för dej. Du var mitt allt.
Jag älskar dej mer än denna jorden och du är för fin för att det ska gå att
förklara i ord..
Det var du och jag genom allt och ingen kunde förstöra det. Allt du säger till
henne har du sagt till mig förut.
Jag trodde på det, att det skulle vara du och jag för evigt. Trodde att det skulle
gå att bygga upp från början. Men nu ger jag upp hoppet. Jag vet vad alla sagt,
skriv inte så, för då tror hon att hon vunnit, att hon knäckt mig totalt, men jag har
inte tagit åt mig för ngt hon sagt lr skrivit till mig.
Och hon har inte vunnit, det är han som har valt vem han vill vara med.
Men snart säger jag adjö till honom för evigt och efter det vet jag inte vad som
händer. Detta är mitt sista blogginlägg på ett tag..


// A

Kommentarer
Emma säger:

Acceptera läget, du kommer inte kunna göra ett skit åt det. Jocke är min, och det är vi - för alltid.

"jag ska pissa på din grav tillsammans med min nya"



Eftersom du säger att du inte har något emot mig.

Varför bryr du dig, varför anstränger du dig?

Låt mig, OSS vara! Jag vill inte se ett till sms från dig, jag vill inte se ett till samtal från dig.

Jag är så trött på dig.

Vill inte veta av dig mer, inte J heller.

HEJDÅ!

2008-11-01 | 00:41:05
Hillan säger:

Bra skrivet! Tycker att du ska fortsätta skriva ur dina känslor. Älskar dig!

2008-11-01 | 15:45:15
Alina säger:

Hejhopp! Hoppas du får en trevlig dag! :)

2008-11-01 | 15:49:02
Bloggadress: http://emmiealina.blogg.se/
Petra säger:

Det är bra att du skriver av dig hur du känner det kan hjälpa dig att gå vidare men vissa personer fattar ju tydligen inte det....å skit i vad Emma kommenterar hon ska fullständigt skita i vad du skriver för det har hon inte med att göra. Å sen ska du veta att jag är stolt över dig. kramisar din vän

2008-11-03 | 10:45:05
Anonym säger:

Glöm Jocke han är inte värd dig....det han gjort är oförlåtligt å han lär säkert gör om det igen hahahahaha......hoppas den som fått hans intresse åker på världens nit....å det kommer hon snart att göra eftersom han beter sig som han gör....vilken jävla looser.....han är inget att lita på.......

2008-11-08 | 00:25:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback