Hemma

Då var man hemma igen, har typ vart hemma en halvtimme idag, började med att gå upp i morse och skriva att idag ska jag minsann städa, mm, vart hamna kläderna då om inte bara i sängen, men ett steg i rätt riktning i alla fall, imorrn, lr nej, kanske på måndag hamnar de i garderoben. Får se. Hehe.

I alla fall så åkte jag då in till Mora, hämta min bror vid gymnasieskolan, våldgästa lite där och sen for vi till min andra brors skola, plocka upp honom och for en raggarrunda innan vi åter släppte av honom vid skolan för han hade ju inte slutat för dagen. I alla fall tattiga som vi är så ställer vi oss utanför gymmet och väntar på en.

Drar med henne till kaffestugan och fikar varefter vi har tråkigt och åker en raggarrunda hem till mig i Orsa, kollar posten och sen tillbaka till Mora. Hämtar min bror, hem till mamma, han packar och vi far vidare till Hornberga där jag kmr på att jag fortfarande hade hunden med mig. Fan tänker jag, han skulle ju av hos mamma. Vi spelar lite pingis och äter hos Farmor, sen ringer mamma och frågar vart min hund är, då jag lite skrattande börjar förklara att jag glömde lämna honom.. Mitt minne säger jag bara.

Efter vi ätit for vi till Mora, släppte av en bror där och hans tjej och kom även ihåg att lämna hunden denna gången. Tillbaka till Orsa, hem till pappa och släpper av sista brorsan där. Varefter jag åker hem och min bror ringer och frågar om jag kan skjutsa dem till Rättvik. Självklart säger jag. Snäll som jag är :P Kommer till Mora och tänker att de inte stod där de sa. Börjar fundera på om jag tappat minnet på vägen och glömt bort vart jag skulle hämta dem. Men stod på rätt ställe, de som bara var lite sega. I alla fall på vägen får jag det roligaste samtal jag ngnsin haft, hoppas det blir fler sådana. Skrattade så jag tror jag kommer ha träningsvärk i magen i en vecka minst. Men var helt klart värt det. I alla fall så har mina fördomar mot stockholmare sinat lite, lr nej, nu ljuger jag. Men ska i alla fall vara lite öppen mot stockholmare, ett tag i alla fall. Haha. Lr inte. det tror vi ju inte på.

Nu ska jag sova, får gå upp tidigt imorrn innan jobbet och se om jag hinner leta fram lite kläder jag ska ha med mig till Petra då. Annars får jag åka hem efter jobbet och hämta. Får se om jag tar mig upp ur sängen först ;P.

Godnatt på er alla.

// A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback