Fredag

Vakna vid sex första gången idag och somna om igen och vaknade sedan åtta igen, jag som ville sova idag eftersom jag är ledig.. Men men, bara bita i det sura äpplet och gå upp då... Har nyss vart ute med Solo och ska titta på lite tv och äta frukost och sen har jag en massa som ska göras idag..

Jag ska:

- Skriva CV
- Ringa om jobbet
- Städa iordning lägenheten
- Hälsa på en kompis
- Till mamma och skriva rent och skicka in CV:et
- På bio med min bror och hans tjej

Saknaden blir större och större när jag är ensam, sov i din tröja inatt, var väldigt varm och skön.. Önskar du kunde tänka om, men vet vet, du kanske är lycklig.. Men jag finns i alla fall här för dej när du vill prata lr bara umgås.. Älskar dej mest av allt och du kommer alltid ha den största platsen i mitt hjärta.. Första kärleken var du för mig och även den största.

// A


Kommentarer
Micke säger:

Ha, borlänge nästa ;D

2008-10-31 | 13:33:32
Bloggadress: http://www.tafsa.se
Petra säger:

Hoppas du får en underbar dag för det är du värd.....å att du har skoj i Blge....Du får väl kika på nå nya kläder nu när du är där eftersom du blivit för smal för dina gamla kläder...hehe...tycker om dig min vän .....

2008-10-31 | 13:57:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback