--

Jag har ont i magen. Stackars mig :P.

I alla fall idag så skulle jag ha jobbat, men blev inget för var lite problem så hon som jag skulle ha jobbat för skulle inte vara ledig. Så då åkte jag till Mora och tränade en vända och efter det så åkte jag till Bynn och hämta mina sista saker som jag hade där. Var roligt att träffa och prata med dej i alla fall. Sen när du åkte gick jag upp till din mormor och Gert och hälsa på. De blev så glada. :) De skulle komma och hälsa på mig snart :). Var där och prata en stund i alla fall och hade trevligt. Skulle ringa när jag ville ha hundvakt :). Sen efter det åkte jag hem och satte mig framför teven. Sitter här ännu, ska snart sova. Har mkt att göra imorrn.


Just de, kolla min brors blogg. tafsa.se :) Varsågod Mikael. Nu gör du samma sak för mig :P.


//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback